Pagini

joi, 13 iunie 2013

Imi plac oamenii curiosi ...

... la nebunie, mai ales cand intervin in chestii care, din punctul meu de vedere, ma priveste strict personal.
Ma intreb, oare nu pot sa doarma noaptea gandindu-se oare ce face X, despre ce vorbea azi/ieri?

Consider ca e bine sa oferi respect, daca vrei sa fi respectat, pe acelasi principiu procedez si cu orice alte lucruri, de exemplu daca vad ca doua persoane sunt intr-o conversatie, chiar daca sunt curioasa, nu intervin punand intrebari ca sa aflu subiectul discutiei. Imi vad linistita de ale mele, ca nu moare nimeni daca isi vede de treaba lui. In schimb, in cazul in care subiectul este ceva personal, legat de mine, persoanele de jur intervin. De ce?

Am observat ieri, ca pana si pe Facebook a aparut o doamna (prietena a unei matuse), cerand explicatii cine este intr-o poza d-a mea, dar intr-un mod obligatoriu (mi s-a parut mie). Am vrut s-o intreb, nu poate sa doarma linistita daca nu stie, daca fratele matusii mele era intr-o poza pe care dansa o vedea? Adica pentru ce vrei sa cunosti rudele, unui prieten, cand nu ai nicio treaba? Sau de ce nu ii dai un mesaj s-o intrebi, si trebuie sa pui intrebari, murind de nerabdare sa stii ... ca ea nu intelege, Domne..pfff.

Uneori, e buna si curiozitatea, dar totusi e bine sa pastram unele limite ... la un moment dat, spune multe despre noi, corect?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu