Pagini

vineri, 21 iunie 2013

In asteptarea cartii ... Whole

Povestind cu o noua prietena despre alimentatie, imi sugereaza sa citesc "Studiul China", pe care de altfel l-am citit si i-am spus asta, recomandu-i la randul meu sa citeasca  continuarea acestei carti, "Whole".

Intentia era sa facem comanda pe Amazon si sa ne-o luam, dar nu chiar acum, urma sa mai discutam pe tema asta. Intamplarea a facut, sau nu, ca ea a plecat in Germania pana la sfarsitul lunii, si i-am zis sa se uite poate o gaseste pe acolo, sau poate o comanda de pe Amazon.de.
In urma conversatiei de zilele trecute cu ea, mi-a spus ca a gasit-o si o va cumpara, pentru amandoua. Asa ca ... abia astept sa se intoarca, si a intra in posesia cartii. 
Sper sa ma descurc cu ea, banuiesc ca sunt si termeni de specialitate, dar voi vedea la fata locului. Voi impartasi cu voi pareri, atunci cand o voi avea si ma voi apuca de citit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu