Pagini

marți, 18 iunie 2013

Povestea continua

Asa cum ma asteptam, trebuie sa ma distrez putin cu rezolvarea problemei legata de casti. In aparenta e simplu, le duc la garantie si astept raspuns, dar de fapt in spatele acesti idei stau multe altele, astfel incat lucrurile sa se complice.
 
Las un mesaj la ei pe site, semnaland minunatia de problema si mi se cere trimiterea castilor in ambalajul original la o adresa data, insotit de copie dupa certificatul de garantie si factura, fiind necesara expedierea lor printr-un curier cu platirea taxelor la beneficiar, avand in vedere ca daca se constata ca defectiunea s-a produs din cauza mea, voi suporta cheltuielile finale de transport.
 
Mi s-a parut ciudat initial, pentru ca magazinul este aproape de domiciliul meu, asa ca as fi putut sa merg fara probleme. Si cu intentia de a ma deplasa la magazin, imi trece prin cap o idee extraordinara, aceea de a verifica daca nu cumva la garantii este alt program decat cel al magazinului, si ce sa vezi ... surpriza, programul este intre ora 10:00 si 16:00 , iar sambata inchis (nici bugetarii nu au acest program), deci nicio sansa sa poti merge personal. Trebuie fie sa rog pe cineva sa mearga, fie sa apelez la serviciile unui curier, rugandu-ma la Dumnezeu sa imi fie acceptat ambalajul detinut si eventual sa mi-l schimbe ... ca de reparat, slabe sanse.
 
Dar cum sa ai program in acel interval orar (10:00 - 16:00), vreau si eu... voi?
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu