Pagini

sâmbătă, 8 iunie 2013

Sfantul Mucenic Ioan Rusul

Pentru ca in vremuri grele, ne indreptam mai mult gandurile catre Dumnezeu, in urma unei discutii cu o fosta colega de master, am aflat de Sf. Ioan Rusul. Initial m-a intrebat daca stiu ceva despre acest sfant, si sincer auzisem, numele imi era cunoscut, dar nu as fi putut spune ceva concret, ulterior am hotarat de comun acord sa mergem impreuna la icoana sa, unde are si o particica din sfintele moaste.

Am decis sa mergem indiferent cum va fi vremea, astazi asteptandu-ne sa fie o vreme ploioasa, si Dumnezeu ne-a invrednicit sa punem in aplicare ce ne-am propus. Stiam ca este in incinta Spitalului Polizu, dar nu stiam exact unde, insa nu a fost greu sa gasim, pentru ca atunci cand vrei ceva Dumnezeu iti trimite oameni care sa te indrume, si asa a fost ... la intrare in spital, ne-a zis si un domn pe unde sa mergem..iar apoi, a venit altcineva care sa ne deschida pentru ca Paraclisul era inchis, nefiind o ora in care sa se oficializeze vreo slujba.

Paraclisul este micut, dar foarte frumos! Icoana Sf. Ioan Rusul este plina cu metale, aduse drept multumire de catre crestinii care au simtit minunile savarsite de Sf. Mucenic, este frumos ... nu prea poti sa spui in cuvinte puterea ce o simti.

Am citit ca joia incepand cu ora 17:00 se savarseste Acatistul Sf. Ioan Rusul, urmand ca de la 18:00 sa fie Sf. Maslu ...daca puteti sa mergeti ... cred ca este tare bine, Sfantul fiind si un izbavitor de boala (a facut multe minuni de vindecare a cancerului, de a darui copii femeilor care isi doreau sa dea nastere unei fiinte si nu puteau,etc.).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu