Pagini

vineri, 5 iulie 2013

Am rezolvat cu garantia

Dupa doua saptamani de asteptat un raspuns, care mie oricum mi s-a parut mult, chiar daca timpul de remediere comunicat a fost de 15 zile lucratoare, am primit un raspuns favorabil ... mai bine de atat nu se putea, si anume ... voi primi banii in contul site-ului de unde le-am luat, pentru a-mi putea achizitiona altceva.

Mi s-a parut foarte bun rezultatul, decat sa imi repare casca si apoi sa pice iar, sa ma plimb la garantie si sa mai trebuiasca sa astept, e perfect ca pot sa-mi iau alte casti noi (sperand ca de data asta sa nu mai am probleme, si incercand sa pastrez, inca o data ambalajul ... ca cine stie ce se intampla, nu?)

E cam greu fara casti, in drumul de dimineata spre metrou, parca trece timpul mai repede ascultand ceva, nu mai vorbesc ca uneori imi sunt necesare si la munca, dar asta e partea a doua.

Voi ascultati muzica sau orice altceva pe drum?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu