Pagini

marți, 30 iulie 2013

Mergem la film in aer liber?

Duminica, atunci cand am incercat sa-mi indeplinesc dorinta de a ma plimba cu bicicleta in parcul Tineretului, am vazut cum incepeau pregatirile pentru difuzarea unui film in aer liber.  Mi s-a parut interesant, cred ca e placut sa stai si sa faci asta linistit, relaxat in aer liber, total diferit de orice alta locatie in care am mai vazut pana acum vreun film, nu-i asa? Daca sunteti de acord cu mine, si va intereseaza ce filme ruleaza saptamana asta, va pot spune urmatoarele:

Miercuri - 31 iulie, va rula "In casa" (Dans la maison).  Filmul este nominalizat la Cesar si Goya, premiat la Toronto si San Sebastian, si relateaza povestea adevarata a unui baiat in varsta de 16 ani ce patrunde in casa unui coleg de scoala despre care incepe sa scrie eseuri pentru ora de literatura. De aici vor aparea diverse actiuni, ce la un moment scapa de sub control.

Joi - 1 august, Superstar ce reprezinta povestea unui barbat obisnuit ce descopera la un moment dat ca a devenit faimos.

Vineri - 2 august, "Nascut a doua oara"  - povestea de dragostea ce ii are ca protagonisti pe Penelope Cruz si Emile Hirsch.

                                                                                                                           Sursa: aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu