Pagini

luni, 29 iulie 2013

Printre Fluturi

Este o carte pe care o pot spune ca o devorez, am citit doar jumatate din primul volum, si regret ca nu pot sta sa citesc non stop.

De aceasta carte, "Printre fluturi"scrisa de Irina Binder, am aflat de pe internet, cand am gasit un articol legat de care este cartea mea de suflet, si acolo am citit cel putin 5 persoane care faceau referire de aceasta carte. 
Curioasa fiind din fire, am spus ca vreau si eu sa citesc despre ce este vorba si asa am facut, astfel incat pot sa va spun ca a meritat.

Nefinalizand cartea, nu va pot spune despre actiunea cartii, ci doar ca tema ei este iubirea, dar relatata intr-un mod frumos, iar inceputul este foarte bun, sunt cateva idei redate foarte real ... voi reveni cu cateva citate sa vedeti despre ce vorbesc.

Mie imi place aceasta carte, din ce am citit pana acum, dar cu siguranta cred ca depinde de starea de spirit a fiecarei persoane, cat suntem dispusi sa intelegem ceva dintr-o carte, sau chiar de ce simtim nevoia ca vrem sa primim de la ea.

                                                                                                      Sursa pozei


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu