Pagini

duminică, 28 iulie 2013

Socoteala de acasa nu corespunde cu cea din targ

Intotdeauna cand plec de acasa ma gandesc cum intentionez sa procedez referitor la ceea ce urmeaza sa fac, si imi construiesc imaginar un pic plan pe care sa-l urmez, numai ca evident, este total diferit de modalitatile intreprinse la fata locului.

Imi doresc foarte mult sa merg pe bicicleta, nu am mai facut-o decat pe cea de tip medicinala, de cand eram mica.Nici macar nu stiu daca m-as descurca, de aici cred ca vine si curiozitatea, dorinta de a face asta. 
De cateva saptamani tot imi spun ca voi incerca sa ma plimb cu bicicleta si evident, mereu se ivesc alte iesiri/treburi si mi se schimba programul. Astazi in schimb, eram cat pe aproape sa realizez ce imi doream, doar ca aveam un pic impediment... era o coada imensa la inchiriat biciclete in parcul Tineretului. M-am gandit sa mergem in Herastrau, fiind mai multe acolo, dar am zis ca e mai aproape Tineretului, sa incercam aici si ce sa vezi..surpriza, o masa de oameni asteptau la coada pe o caldura de te topeai. Nu am avut rabdare sa stau atat, nici vorba de asa ceva ... sper la o alta data, o alta incercare ce s-ar putea concretiza. 
Am ales varianta de a juca badminton, era mai la indemana, decat sa pierd vremea asteptam la o coada ce parea ca nu se mai termina.

Nu stiu cum e in general, dar la inchirierile de biciclete din parcul Tineretului, tariful este de 4 RON/h sau 15 RON/zi.
Intentionez sa caut si in alte zone si revin cu informatii, sau stiti voi sa-mi spuneti?

 ... pana atunci, mai am de asteptat cel putin o saptamana, si mi se pare tare mult ... a trecut weekend-ul si de maine o luam de la capat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu