Pagini

joi, 1 august 2013

De ce toate se invart in jurul banilor?

Observ pe zi cat de orbi suntem, cum se misca toate in jurul banilor si cum aleargam dupa bani, toate se fac doar daca avem de castigat ceva de pe urma unui efort pe care il depunem.

Poate sunt naiva, dar mie mi se pare un pic exagerat totul. E adevarat, daca nu avem bani nu ne putem intretine, dar si fericirea noastra depinde de numarul bancnotelor care le detinem in buzunar/portofel? Oare chiar suntem mai fericiti daca avem bani si dam intr-o parte si in alta? 

Intotdeauna am mers pe principiul ca avand bani mai multi, mai mult vom cheltui si practic nu prea ne alegem cu mare lucru, decat poate cu mai multe grij, dar asta e parerea mea. Din ce am observat, si cu ce situatii m-am confruntat, nu am vazut decat oameni care alearga dupa bani si nu dupa linistea personala, care poate e mai buna din unele puncte de vedere.

Oare ce e mai bine, sa avem bani multi sau sa fim linistiti? Cu amandoua nu se poate, nu am intalnit persoane care sa aiba bani si sa fie linistiti, decat eventual sa fi un actionar pasiv si sa munceasca altii pentru tine, dar in zilele noastre cred ca nu sunt multe exemple de acest gen.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu