Pagini

marți, 13 august 2013

E greu sa stai deoparte

Pentru ca am plecat cu mult bagaj de acasa, am zis sa am haine de schimb pentru intreaga saptamana, nu mi-am luat decat o carte, care era deja inceputa. Ma gandeam ca o voi termina repede si va trebui sa imi mai iau altceva, dar am zis sa nu inmultesc kilogramele de carat  si sa ma abtin la o singura carte, dar rau am facut...chiar regret!

Aici cred ca e la moda Isabel Allende, am vazut la cel putin 3 persoane, diverse carti scrise de aceasta autoare. Personal, am citit doar "Paula", dar  le-as citi pe toate deoadata daca as putea, si eventual as sti si portugheza, nu? 

Ma simt de parca sunt dependenta si organismul meu simte nevoia sa injectez in vena putin citit, putin macar! Cand am plecat, m-am bazat ca mai citesc din ce am pe laptop, dar nu am luat in vedere si faptul ca suntem doua persoane si nu putem face in paralel, doua lucruri diferite. 
Asa ca, va rog sa cititi si pentru mine, ca eu ma simt fara maini si fara picioare, iar daca mai vad oameni langa mine care fac asta, mi-am zis ca nu am alta varianta, decat sa ma duc si imi iau o carte in engleza dintr-o librarie, si aia e. 

Totusi, incerc sa ma abtin pentru ca nu mai e mult si ma intorc acasa.

Voi ce mai cititi? Sau ati citit de curand si v-a placut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu