Pagini

sâmbătă, 7 septembrie 2013

Cadourile astea

Tuturor ne place sa primim multe cadouri, nu-i asa? E frumos sentimentul cand esti surprins de multe persoane, din partea carora nu te asteptai sa se gandeasca la tine si totusi, o fac...intr-un mod frumos.

Cand eram mica, nu mi-a placut niciodata sa vina ziua mea, era o zi trista de cele mai multe ori si nu imi amintesc zile de nastere aniversate intr-un mod special, sau sa am tort (nu ma plang pentru asta, si nici nu-mi condam parintii pentru nimic, le multumesc pentru tot ce mi-au oferit in fiecare clipa a vietii). 
Timpul a trecut si am inceput sa am emotii atunci cand urma sa vina ziua mea, stiam ca o sa fie frumos, si nu pentru ca aveam ziua serbata cumva, ci doar ca primeam ceva. 
Sentimentul s-a pastrat, acum imi place ca vine ziua mea ... si ii multumesc lui Dumnezeu, pentru tot ce-mi daruieste!

 Anul acesta am inceput sa primesc cadouri inca de joi (pentru luni) si am fost profund surprinsa sa constientizez, ca in fiecare zi am primit ceva si oficial ziua mea de nastere + nume nu a venit. Mai mult decat frumos, as putea spune. Am primit lucruri diverse, de la chestii simple, trandafiri din curtea unei colege, pana la electronice (scumpe din punctul meu de vedere) pe care mi le doream, dar nu conteaza asta ... conteaza bucuria oferita de gestul oamenilor din jurul meu.
Ma astept in schimb, sa primesc multe urari pe facebook sau telefon, in fiecare an a fost asa. Imi amintesc ca anul trecut, de ziua eram la Paris, si aveam atat de multe mesaje, incat la un moment dat am renuntat sa mai multumesc fiecarei persoane, ci raspundeam in grup ... e tare sentimentul sa vezi ca primesti un simplu "la multi ani", conteaza intentia concretizata in realitate.

Niciodata nu ma astept sa primesc multe cadouri, pentru ca de obicei nu o serbez decat in familie, dar cu toate astea primesc mai mult decat merit eu, cu siguranta. 
Cineva acolo Sus are grija de toate, si ma rog ca cel putin  bucuriile care mi le ofera mie, zilnic ... sa le dea si celor care au nevoie, a celor greu incercati de soarta, pentru ca ei cu siguranta ei pot simti la maxim acest sentiment de fericire!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu