Pagini

vineri, 20 septembrie 2013

De citit ...

Pentru ca mereu este o batalie intre ce ar trebui sa citesc (legat de cursurile pe care le urmez) si ceea ce mi-as dori de fapt sa citesc...de multe ori dorindu-mi ambele variante in acelasi timp, intotdeauna imi da cu virgula si imi e foarte greu sa aleg.

Intamplator, sau nu, acum cateva saptamani am primit o carte imprumut ca si recomandare de citit. M-am bucurat foarte mult,ca de fiecare data de altfel. Am ajuns acasa si am inceput putin sa citesc din ea, numai ca mi-a fost un pic incomod scrisul foarte pic si culoarea paginii foarte inchisa la culoare, cartea fiind dintr-o editie veche. Mi-a fost teama sa nu particip la degradarea cartii si am preferat sa citesc mai mult de acasa, dar cum timpul liber e din ce in ce mai scurt, recunosc ca acea carte a ramas in asteptare pe noptiera. 
Pentru ca lucrurile nu raman nerezolvate, s-a intamplat ca in urma discutiei cu o fosta colega de masterat, sa mi se recomande exact acelasi titlu care il aveam si eu, fara ca macar sa fac vreo afirmatie legata de aceasta carte. Acest lucru mi-a dat de gandit, e totusi ceva sa aflu in acelasi timp aproape de aceasta carte, dar din doua surse diferite.

Am luat cele intamplate ca un semn si mi-am cumparat si eu cartea, scapand de orice impediment existent.Astfel, voi reveni cu pareri despre cartea: "Bucuria vietii" de Irving Stone.


  • Voi ati citit aceasta carte?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu