Pagini

miercuri, 25 septembrie 2013

Frumoasa experienta

Pentru prima oara in acest an, am mers la munte ... o scurta plimbare, de weekend, pe Transfagarasan si intoarcere pe Valea Prahovei, insa cum de multe ori 'socoteala de acasa nu corespunde cu cea din targ', traseul a fost deviat putin din cauza conditiilor meteo...neasteptat, evident.

Cand am plecat sambata dimineata, am luat la noi, pe langa hainele de schimb, si geaca de iarna, caciuli, manusi, etc., numai ca am scapat un pic aspect ... trebuia sa ne gandim si la dotarea corespunzatoare a masinii, nu doar a noastra.
La inceput totul a fost sub control, vreme frumoasa...soarele ne incalzea cu ale sale raze, astfel incat ne-am oprit si am mers la cetatea Poienari, unde am urcat 1580 de trepte (inceputul a fost mai greu, apoi ne-am descurcat fara probleme). De aici am plecat spre Transfagarasan intr-un ritm de veselie, pana cand mai aveam 5km si ajungeam la Balea Lac. De aici a inceput distractia pentru ca ningea foarte tare, era polei pe carosabil si cel mai tare lucru ... cu masina in treapta intai, aceasta nu mai urca, in schimb scotea niste sunete/zgomote de ma cam speriasem. Am oprit la scurt timp, dupa noi alte masini aflate in aceeasi situatie ... lipsa cauciucurilor de iarna si-a aratat rezultatul si a trebuit sa facem stanga imprejur si sa ne intoarcem putin din drum, sa schimbam directia de mers spre Ramnicu Valcea.

Pentru ca nu era prima oara cand mergeam, nu mi-a parut asa rau ca nu am ajuns, dar experienta a fost foarte tare, am vazut zapada pentru prima oara pe acest an si ne-am lovit de o situatie, rar intalnita.
In concluzie, daca vreti sa mergeti spre Balea lac sa o faceti vara, e cel mai sigur ca ajungeti la destinatie...sau ati mai fost si nu mai mergeti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu