Pagini

miercuri, 2 octombrie 2013

Am vazut Raiul

Vineri am fost la o lansare de carte, organizata la Libraria Sophia din Bucuresti.
Aflasem de acest eveniment cu o saptamana in urma si mi s-a parut foarte interesanta tema, as fi vrut sa aflu mai multe despre continutul cartii ce urma sa fie disponibila. I-am transmis informatia si fostei mele colege de master, dar nu a avut niciun impact, nu mi-a raspuns nimic legat de asta, astfel incat am renuntat pentru moment la idee, avand in vedere ca se desfasura la ora 18, si nu aveam cum sa ajung atunci.

Pentru ca Dumnezeu are grija de toate, in ziua lansarii primesc invitatia de la fosta mea colega sa luam parte la evenimentul ce avea loc seara si la care, intamplator sau nu, imi doresc sa merg Evident, m-am bucurat foarte mult si am intrebat-o de ce eu cand i-am zis, nu a parut interesata, raspunsul fiind ca a facut confuzie cu o alta conferinta ce avea loc. 
Am ajuns acolo mai tarziu de ora de inceput, dar am prins din ideile abordate si eram total captivata de ce se intampla acolo. Era foarte cald, multa lume intr-un spatiu restrans, dar nu mai simteam nimic.

Cartea "Am vazut Raiul" scrisa de Ada Mihaela Calciu, reprezinta povestea de viata a autoarei, care in urma unui accident grav, ajunge sa stea trei saptamani in moarte clinica, perioada in care ajunge in Rai si se intoarce sa ne relateze acest lucru.
M-a impresionat foarte mult acea doamna, felul in care vorbea si se comporta, ma infiora ... vedeam in ea puterea lui Dumnezeu. Evident ca am cumparat si eu carticia, fiind nerabdatoare sa vad daca in carte descrie mai mult decat ceea ce aflasem de la fata locului. 
Ce pot sa va spun decat ca trebuia sa plec si nu puteam sa las cartea din mana, stiind cat de mica e si cat de repede as termina-o? Cred ca am spus suficient cat sa va faceti o parere, este evident ca mi-a placut foarte mult.

In aceasta carte am aflat de Fundatia Antim Ivireanul si mi-ar placea sa ma fac utila, astfel voi incerca sa iau legatura cu doamna Ada, in speranta ca ma va ajuta in acest sens.
Voi stiti ceva de aceasta Fundatie, sau de oricare alta?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu