Pagini

joi, 10 octombrie 2013

Durerile in gat

De cand eram mica, imi amintesc ca m-am confruntat cu aceasta problema, de cele mai multe ori fiind nevoita sa administrez antibiotice.

Pana acum, ma bucuram ca a venit vremea rece si majoritatea oamenilor din jurul meu erau raciti, dar eu rezistam vertiginos. Din pacate, bucuria nu a durat prea mult pentru ca acasa fiind foarte frig, iar la munca este foarte cald, stand in tricou, la un moment dat simt aerul rece care intra in incapere, datorita usilor deschise, ulterior incepe sa mi se infunde nasul, sa stranut si uite cum sistemul meu imunitar nu mai face fata si m-a rapus raceala. 
Am mancat ceapa, usturoi, hrean, ardei iute, in combinatii cu diverse alimente, nu goale, evident, pentru a ma pune repede pe picioare, insa fiind la inceput de drum, probabil ma voi mai chinui pana sa spun ca sunt in regula.

As fi preferat sa stau acasa astazi, doar ca am facut o comanda de produse bio de la Life Care si trebuie sa merg s-o ridic, altfel as fi stat sa zac in pat intreaga zi, ce bine ar fi fost ... dar sa revenim la subiectul acestui post.
Va recomand pentru durerile de gat, care la mine se intensifica pe parcursul noptii (cand nu mai pot sa inghit si nici sa respir), compresa cu cartof dat pe razatoare, stropit cu otet si spirt, la mine face minuni. De obicei, incep cu gargara cu sare, gargara cu otet si daca nu imi trece, apelez la cartoful infasurat in jurul gatului, peste care mai pun o alta "invelitoare"(carpa, prosop, fular, orice poate sa-mi sustina carpa existenta deja la gat).
Azi-noapte pe la 3 jumate, simteam ca imi pocneste gatul, nu mai puteam, asa ca m-am dat jos din pat si am inceput sa cotrobai prin bucatarie ... am facut putina gargara cu otet, am mai expectorat din ce era prin gat, si mi-am pus cartofi. Imediat cum m-am trezit, daca pot sa spun ca am putut dormi in doua ore, am simtit ca mi s-a mai diminuat durerea resimtita, inca ma mai doare putin, dar voi mai repeta "schema" si diseara. E cam neplacut mirosul, dar merita sacrificiul cand e vorba de durere/chin.

Voi cu ce va tratati cand sunteti raciti, inafara de tratamentul medicamentos?( pe care eu incerc sa-l evit)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu