Pagini

miercuri, 16 octombrie 2013

Impresii dupa pregatirea pastei de dinti

Uneori, o activitate diferita fata de cea zilnica te face sa iesi din planul existent si sa te integrezi in noutatea oferita de schimbare, este frumos sentimentul si starea simtita.

Pentru ca de mult timp mi-am propus sa imi fac singura pasta de dinti. Pana acum am folosit una organica, dar care ulterior am citit pe internet, impresiile unei fete care a lucrat in locul unde sunt produse acele tuburi cu pasta de dinti si lucrurile nu sunt chiar roz, de aceea parca mi-a fost teama sa mai incerc altceva (tot organic). Am zis sa incerc sa imi fac eu, cat de mult as putea pierde? E adevarat, timpul e pretios, si banii pentru cumpararea materiilor prime, conteaza, dar incercarea moartea n-are... asa ca ajungand aproape de final tubul folosit in prezent, a trebuit sa ma mobilizez si sa ma apuc de treaba.

Rezultatul a fost bun, imediat am mers sa ii fac inaugurarea si am fost multumita, dintii imi erau curati si sticleau. E adevarat ca am dintii albi (nefumand) si sunt persoane care ma intreaba daca mi-am facut vreun tratament de albire a lor (si nu, nu mi-am facut nimic special ... decat ii spal si merg sa-mi tratez diverse probleme aparute, la stomatolog)  dar asta nu conteaza ... ci faptul ca erau chiar curati. 
Singura problema, daca o pot numi asa, pentru ca de fapt pentru mine nu are nicio importanta, este faptul ca nu face foarte multa spuma, aproape deloc chiar, insa eu m-am obisnuit pentru ca nici la pasta cumparata nu era alta situatia.Prefer sa nu faca spuma, decat sa fie plina cu diverse substante chimice.

Ca prima impresie mi s-a parut foarte tare aceasta experienta, mai ales ca nu aveam o stare foarte buna ieri si m-a ajutat sa ma retrag in alt coltisor, pentru a incerca sa creez ceva nou.

Voi folositi produse homemade?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu