Pagini

sâmbătă, 26 octombrie 2013

Targ de carte - Kilipirim

Merg la Kilipirim de cred ca cel putin 5, imi amintesc ca mergeam in ASE la cursurile de la masterat si treceam pe la Salla Dallas, nerabdatoare  sa vad ce carti mai gasesc. 
Deja invatasem ca se organizeaza de obicei prin luna mai, si apoi in noiembrie. Urmaream atent data cand urma sa aiba loc, pentru ca nu cumva sa-l pierd. Intre timp, am descoperit diverse site-uri de unde imi fac comanda online de carti, si am cam pierdut din entuziasmul Kilipirim-ului.

Acum am aflat si perioada in care se va desfasura si in toamna aceasta, astfel daca va intereseaza sa vedeti despre ce e vorba, puteti merge in perioada 30 octombrie -3 noiembrie, la Salla Dalles din Bucuresti, pentru a bucura de farmecul cartilor.



Ati mai fost si in editiile anterioare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu