Pagini

sâmbătă, 21 decembrie 2013

"Carte de despartire" a parintelui Savatie Bastovoi


E asa de bine uneori cand iesi din aria treburilor cotidiene si faci altceva, care sa te ajute sa te ridici din pragul oboselii si a lucrurilor obisnuite. Cu siguranta, toti stim asta, insa uneori ne complacem intr-o situatie, in loc sa fac ceva pentru a iesi din ea. 
Va indemn sa va ganditi ce v-ar placea sa faceti, altceva decat lucrurile obisnuite, si sa depuneti toate eforturile pentru a realiza acea dorinta, macar una daca nu mai multe.

Atunci cand aud cuvantul "carte", parca mi se activeaza un senzor si tresar, imi ridic instant urechile si sunt foarte atenta la urmatoarele cuvinte. De data asta, am gasit pe facebook o informatie, legata de lansarea unei carti a parintelui Savatie Bastovoi. Evident ca mi-a atras atentia, si nu doar informatia ca atare, cat si titlul ei "Carte de despartire". Nu am stat pe ganduri si am intrebat pe prietena mea, cu care impartasesc aceste noutati si subiecte, referitoare la viata crestina si puterea lui Dumnezeu, daca vrea sa ma insoteasca. Raspunsul a fost unul afirmativ, fara a pune problema legata de timp, sau alte activitati ce le avem de desfasurat si care sunt prezente permanent in viata noastra. 
Astfel, mi s-a indeplinit dorinta de a lua parte la acest eveniment, bucurandu-ma de cateva clipe in care am auzit vocea placuta a ieromonahului  Savatie Bastovoi, recunosc ca parca imi unge sufletul modul in care ne vorbeste parintele...are o caldura pe care simt ca o emana atunci cand spune ceva.

Va las sa ascultati ce spunea parintele la acea lansare de joi, 19 decembrie, daca vreti sa va faceti o  parere.


 

Credeti ca a merge la o lansare de carte, este pierdere de vreme?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu