Pagini

vineri, 17 ianuarie 2014

Acasa la tata - piesa de teatru

Aseara am fost la o piesa de teatru, la Teatrul de Comedie si sunt foarte incantata ca am mers.
Nu a fost intentia mea, ca nu auzisem de aceasta piesa, dar la invitatia unei colege, am vazut-o si mi-a placut.
Am simtit ca in cele 2 ore de desfasurare a piesei, am uitat de tot ce ma inconjoara si m-am relaxat ... am iesit total din peisaj si m-am integrat in actiunea ce se desfasura in fata ochilor mei.

In deschidere, a venit directorul teatrului, George Mihaita, sa isi ceara scuze si sa ne intrebe daca suntem de acord, ca unul dintre actorii care trebuiau sa ia parte la aceasta piesa sa fie inlocuit cu altcineva, din cauza faptului ca actorul propriu-zis era indisponibil. Evident, ca nu s-a pus problema unui refuz, si toata lumea a raspuns cu aplauze la acea intrebare, urmand sa inceapa piesa.

Mai departe, nu stiu daca sa povestesc actiunea piesei, cred ca isi pierde din farmec daca cineva ar vrea sa mearga, si stie dinainte ce urmeaza sa se intample...pot sa va spun ca este o comedie cu iz de tristete, sunt expuse si aspecte din viata de zi cu zi, trecut prin filtru artistic.

Din punctul meu de vedere, a meritat efortul de a lua parte la acest spectacol si imi doresc sa mai merg curand, astfel ca pe 26 ianuarie mi-am achizitionat bilete la o alta piesa, dar la TNB de data asta.

Voi ati mai fost la teatru?




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu