Pagini

luni, 4 august 2014

Ce bine este...

... sa ai satisfactia muncii...pare ideal sa iti doresti ceva si sa se indeplineasca, insa uneori e nevoie de truda pentru a reusi ... alteori de noroc, sau de orice altceva ce considera fiecare ca fiind favorabil.

In cazul meu, a fost nevoie de multa munca si destul de multe griji, de renuntare la multe iesiri din casa si a diverselor preocupari (tricotat, vizionat filme,etc.), plus o incercare continua de a amana cititul altor carti, inafara celor ce trebuiau invatate, care mi-ar fi putut consuma putinul timp liber dedicat studiului.
Imi amintesc cum mi-am impartit materia in ianuarie, si aveam zilnic un numar de pagini de invatat...cum veneam de la munca, ma ocupam de treburile casnice, in special pregatitul mancarii pentru sotul meu, lucru ce se intampla  frecvent, si ma apucam de invatat. Uneori nu stiam nici cum ma cheama ... alteori perseveram doar din ambitie, realizand ca nu voi putea sa fiu admisa, atata timp cand lucram din grilele de la medicina si imi dadea cu  virgula...insa...a meritat efortul depus, cel putin pentru mine.

Cand iti doresti ceva cu adevarat, sunt putine sanse sa nu reusesti, insa trebuie sa depui un efort, sa ai propria contributie...pe principiul ca "Dumnezeu iti da, dar nu iti baga si-n traista".

V-ati dorit ceva  cu adevarat si s-a intamplat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu