Pagini

marți, 16 septembrie 2014

Ce am mai citit?

In ultimul timp am citit mai multe carti, dar timpul nu mi-a permis sa le prezint pe aici ... trebuie sa ma gandesc bine, si vi le spun pe toate.
Cert este ca in vacanta de o saptamana petrecuta in Malta, am dus rau lipsa cartilor, intrucat am terminat doua carti, in doua zile. Am incercat sa citesc pe tableta, dar nu prea imi placea aceasta varianta pentru ca imi era teama sa nu imi intre nisip pe margini, sau sa o ud. 

Am citit intr-o singura singura zi: "Chemarea ingerului" de Guillaume Musso, este o carte draguta, un thriller interesant si un pic romantica...m-a prins actiunea cartii, si am citit-o pe nerasuflate...sau poate si pentru ca nu am mai citit o carte de fictiune de muulte luni? (am citit preponderent carti cu tema religioasa ortodoxa, intrucat am simtit ca imi aduc un aport mai valoros decat o poveste de dragoste, al unei carti de fictiune).

Pe voi ce v-a incantat de curand?

2 comentarii:

  1. De Musso am citit „Dupa 7 ani”.. foarte mult mi-a placut! De fapt, trebuie sa recunosc ca este singura carte de-a lui pe care am citit-o. Am sa citesc si „Chemarea ingerului”, daca spui ca ti-a placut. Acum mai am putin si termin binecunoscutul si roman „50 shades of Grey” :).

    PS: Imi place blogul :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Taina Kogaiononului e ultima pe care am citit-o.Asceți în lume ai citit?Recomand....sunt 2 volume excelente.De asemenea, Pustnicii nevăzuți ai Athosului.

    RăspundețiȘtergere